Thursday, May 16, 2013

Kelantan -Product Update

Assalamualaikum..
 

Baru-baru aku mengikuti lawatan ke negeri Kelantan..product update adalah kebiasaan bagi sesiapa yang yang bekerja didalam industri pelancongan macam aku. Kalau tak camne nak share ngan pelancong nanti kalau tak experience sendiri kan? Secara keseluruhannya Kelantan adalah sebuah negeri yang sungguh kaya dengan alam semulajadi, kebudayaan dan keseniaan yang masih terpelihara...Jom layan gambar..
 

hari pertama
 
 hari kedua
 
 hari ketiga
 
 hari keempat
 

 hari kelima 



Selain tempat-tempat yang menarik, keistimewaan Kelantan adalah terletak pada makanan-makanan tempatan yang begitu unik dan sedap-sedap belaka...
 
Laksa Siam di Zainon Palace, Rantau Panjang


Lunch di Nasi Ulam Cikgu
 

Meggi Ketam

 
Nasi Tumpang & Laksam

Kesimpulannya lawatan ini telah memberikan berbagai kenangan manis buat aku..seumur hidup, tak pernah teringin aku masuk gua..dah tua-tua gini barulah berpeluang..ape lagi nak pergi cari lokan dalam selut tu & naik perahu goyang2 sbb nak tgk kelip2..hish ngeri bila teringat balik..
 
Terima kasih byk2 kat Madir, sebab dialah beria2 memaksa aku joint produk update kali ni...Tak lupa gak pada Ezza yg banyak beri sokongan moral di dalam mengharungi kepayahan kat gua Kelam tu..luv u all..



 


 

No comments: