Thursday, June 23, 2011

Mari Bayar Hutang..

Salam,

Mulai minggu lepas aku terus menggagahkan diri untuk menganti puasa sebanyak 30hari. Hari ni barulah hari ke 3 aku ganti tau...kuatkanlah iman aku untuk ganti semua hutang puasa..Nilah akibatnya bila bersalin sehari sebelum bulan Ramadhan..mak aihhh jenuh nak mengganti..kalau weekdays je ok gak tapi ni nampak macam kena puasa weekend jugak sebab dah tak sempat. 1hb Ogos nanti dah 1 Ramadhan. Takpelah..dapat jugak aku diet sambil2 tu...positif..positif..aku mampu habiskan hutang puasa ni..alah lagipun ni kan bulan Rejab..sangat bagus niatkan sekali puasa sunat jugak.



Bila dah puasa ni mulalah nak pikir menu ape nak masak buka nanti. Macam-macam berangan nak makan tapi lum ade idea lagi so far...nantilah jap lagi aku jenguk2 belog2 yang ade resepi yang mengancam..