Friday, August 12, 2011

Birthday Celebration


Ini adalah N3 lapuk..baru aje teringat nak letak N3 di sini. 13 Julai hari tu adalah hari lahir En Hubby..Walaupun kami sebaya tapi En Hubby lahir dulu daripada aku..maka dengan ini dia lebih tua dari aku..hi..hi..Kami sambut secara kecil-kecilan aje memandangkan En Hubby memang jarang celebrate birthday dia sejak kecil. Namun disebabkan tradisi family aku setiap besday mesti diraikan maka tradisi itu kini aku terapkan pula pada keluarga kami.So, hari tu kami telah menyambutnya dengan lunch di Saba Restaurant kat area Setiawangsa. Memandangkan En Hubby memang peminat daging kambing jadi restoran arab amatlah bersesuaian.

Mandi Lamb yang mabeles..


Kebab Ayam ape ntah..tak ingat nama. Not bad rasanya..very juicy!

Hanya budak 2 orang ni je yang ikut..Kak Long sekolah hari tu..

Petang tu, kami raikan En Hubby juga walaupun aku tahu dia agak kurang selesa a.k.a malu. Malu kot sebab nak kena tiup lilin tapi aku tahu dia suker..
Birthday boy.. Saat dicium oleh puteri-puterinya..
Meh sini suap cikit...alololo..
Selamat Ulangtahun Sayang, semoga abang dikurniakan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, semoga sentiasa tenang dan hidup diberkati oleh Allah. Semoga kebahagian ini akan berkekalan.. Amin!

No comments: