Thursday, December 01, 2011

Disember Datang Lagi

Salam semua,


Disember menjengah lagi..semua pun tahu bulan Disember adalah bulan coti sekolah, bulan pergi melancong dan bulan para isteri tersenyum lebar bila suami-suami terpaksa menghulur elaun bulanan lebih sket dari bulan biasa sebab dah dapat bonus...Bulan ni jugaklah mak bapak berpusu-pusu membeli baju bajan sekolah anak-anak dan maka dengan itu akan kempislah poket mereka akibat membayar yuran sekolah, yuran bas, itu & ini...



Bagi aku plak, Disember sekadar akan menambah angka pada usiaku..ala..setakat tambah nombor aje apelah sangat..seperti kebiasaannya aku taklah mengharap apa-apa hadiah, bunga atau kek dari En Hubby. Anak-anak aje selalunya berusaha membeli & membalut hadiah cantek-cantek untuk mama diorang ni. Lucu sebab hadiahnya mestilah pen, pensel atau diary aku sendiri..tau-tau diary aku hilang dan akan dapat balik sebagai hadiah..lawak-lawak..! Seingat aku, kalau ade pun En Hubby beri hadiah adalah waktu zaman cintan cintun dulu aje..Selalunya dia akan wish dan bagi sekeping kad, itupun aku tetap syukur & aku redha.. Tapi kali ni aku berangan-angan dapat sebiji kek dari dia..impian ajelah kot ..


Kek pojaan hatiku..

4 comments:

Izza - Jiejah said...

singgah sini ;-)

sweet december kannn ?

Aien said...

Hai jiejah..thanks sbb singgah..

mimie1678 said...

mimie sggh sini.... wah... menarik kek tue!

Aien said...

Thanks Mimie..leh wat kek camni tak?