Friday, November 05, 2010

Ada Apa Denganku..?

Salam...

Setelah sekian lama aku tak update blog, hari ni ku gagah kan juga jari-jari ini menaip. Bukannye tiada crite baru..bahkan setiap hari aku berazam ingin menulis kembali, apatah lagi tak pernah sehari pun sejak akhir2 ni aku berhenti dr ber blogwalking..

Sebenar-benarnya aku ingin mencari semangat baru setelah berlaku sesuatu di dalam kehidupanku.Satu mimpi pahit yang aku pasti tiada siapa pun yang bergelar wanita mahu menempuhinya..Hampir aku tersungkur di dalam kelam itu..sangat sakit dan pedih, rasanya bagai ditoreh-toreh hati ini.. Berbagai rasa bercampur-baur. Hanya pada Allah tempat ku mengadu.
Kini, biarlah semua memori sedih itu ku simpan kemas di sudut hati sebagai kenangan yang tidak mungkin dilupakan. Pada yang tahu & mengerti, doakan aku akan terus tabah...walau aku sendiri tak pasti lagi bagaimana akhirnya kisah pahit ini....:(


No comments: