Saturday, April 10, 2010

Cerita-ceriti di tahun 2010

Lamanya tak update blog...macam-macam peristiwa telah berlaku pada aku sepanjang 4 bulan ni..Yang paling menggembirakan aku ialah keterujaan menyambut ahli baru dalam family...Yessss..........alhamdulillah.... akhirnya kini aku hamil lagi, dah masuk 5 bulan pun.Kali ni memang berbeza dengan kandungan yang lepas-lepas.Kalau dulu tak de nak muntah-muntah tapi yang ni sangattttt lah kerapnye sampai lah ke hari ni. Maklumlah usia pun bukannye muda belia lagi..ahaks..Tapi yang seronoknya ialah kakak-kakak berdua tu.Memang diorang dah tak sabar nak tengok adik baru...Insya Allah nanti bulan Ogos akan tercapai hasrat korang ye..Doakan mama dan baby ni sihat.

2 comments:

Ana Suzana said...

bestnya nak dpt baby... jg diri ok..

Aien said...

thanks ana..saya ikuti blog ana..selalu ralit bila membaca..teruskan menulis..saya terinspirasi utk mengupdate sama...

salam perkenalan..