Wednesday, August 13, 2008

Debaran Yang Bertandang..

Semalam, aku telah mendapat pengesahan doktor tentang kehadiran si 'dia'. Syukur padaMu Ya Allah....Memang ini yang kami harapkan.Moga-moga dia datang membawa rezeki buat kami sekeluarga..aku bahagia dengan kurniaanMu ini. Terima kasih Tuhan...

Cuma, jauh disudut hati ini terselit rasa berdebar dan bimbang...Ya Tuhanku..hanya Kau yang tahu ape yang tersirat dihati ini..berikan aku segala yang terbaik, kalau ini sudah ditetapkan olehMu, aku redha tapi aku mohon kau berikan aku kekuatan...Amin..

3 comments:

monsters'Mommy said...

congrats darling!dont worry too much...Allah Maha Mengetahui apa yg terbaik utk each n everyone of us...am so happy for u..

monsters'Mommy said...

bila dgr kwn2 preggy..aku pun nak gak..tp apa kan daya ku...

Aien said...

leh aje..

tapi kena kena cari bapaknye dulu dong...

e..emm..mmm! muahs..